Často kladené dotazy

Zakupte si kvalifikovaný produkt v době od 1. 5. 2017 do 30. 6. 2017 a následně do 14 dnů od data nákupu předložte online žádost, jak je na této webové stránce uvedeno ve Smluvních podmínkách.

Můžete předložit 1 žádost na zakoupený kvalifikovaný produkt a maximálně 3 žádosti v průběhu promoakce.

Cena zaplacená za Váš kvalifikovaný nákup musí splnit hranici minimální ceny, která je uvedena ve Smluvních podmínkách promoakce.

Tato promoakce nesmí být použita ve spojení s jakýmikoli dalšími promoakcemi, včetně slev v obchodě, kuponů, poukazů nebo dárkových karet.

Tištěná verze / nákup v kamenné prodejně:

Pokud máte skener, naskenujte doklad o koupi a uložte ho v počítači.

Pokud skener nemáte, vyfotografujte doklad mobilním telefonem, tabletem nebo digitálním fotoaparátem. Tento dokument můžete poté do počítače odeslat e-mailem nebo přenést pomocí USB. Pokud použijete tablet, nahrajte obrázek z jeho knihovny fotografií.

Digitální verze / nákup v online obchodě:

Vytiskněte doklad a naskenujte, jak je podrobně popsáno v kopii / dokladu obdrženém při nákupu v kamenném obchodě.

Uložte doklad do počítače ve formátu vhodném k nahrání.

Pořiďte snímek obrazovky s dokladem o koupi a uložte ho do počítače ve formátu PDF nebo JPEG. Pokud chcete doklad uložit ve formátu JPEG, stačí snímek obrazovky vložit do aplikace Malování od společnosti Microsoft a tam ho v tomto formátu uložit.

Pokud použijete tablet, pořiďte snímek obrazovky s dokladem a nahrajte ho do formuláře žádosti z knihovny fotografií.

Obecné požadavky na nahrávané dokumenty:

Při skenování, popřípadě fotografování zkontrolujte, že jsou všechny požadované údaje čitelné. U rozmazaných nebo nečitelných dokladů nemusí být nárok uznán.

Nahrané dokumenty musí být ve formátu PDF nebo JPEG. Maximální velikost jednoho souboru je 2 MB.

V případě potřeby můžete souborů odeslat více. Stačí jen jednotlivé soubory postupně vybrat a nahrát je.

K tomu může dojít z některého z následujících důvodů:

  • Na podání žádosti pro tuto promoakci je již příliš pozdě.
  • Datum nákupu neodpovídá době trvání promoakce.
  • Na podání žádosti pro tuto promoakci je ještě příliš brzy.

Více informací najdete v dokladu o koupi a ve smluvních podmínkách, kde je doba trvání promoakce uvedena.

Připravte doklady k nahrání a poté během procesu žádosti postupujte podle těchto kroků

Chcete-li nahrát doklad(y), vyberte 'Choose File', poté najděte soubor, který chcete nahrát a klikněte na 'Open'. Název zvoleného dokumentu se zobrazí na webových stránkách, zkontrolujte, zda jste zvolili správný dokument a poté vyberte 'Upload'.

Potřebujete-li přidat další doklady, opakujte tento proces. Dokumenty se budou vypisovat současně s jejich přidáváním. Pokud byl zvolen nesprávný dokument, jednoduše jej odstraňte pomocí tlačítka odstranit (označené ikonou "odpadkového koše"). Jakmile jsou všechny dokumenty nahrány, vyberte další.

Je třeba poskytnout následující údaje:

  • Jméno majitele účtu
  • IBAN
  • BIC/Swift
Vaši žádost zkontroluje některý z našich pracovníků. E-mailem vždy obdržíte aktuální informace o stavu žádosti. Přejete-li si získat informace o stavu žádosti, můžete na této webové stránce také zaškrtnout následující funkci„Sledování stavu žádosti“.
Zkontrolujte, zda jste ve formuláři žádosti uvedli správnou e-mailovou adresu. Podívejte se také do složky se spamem nebo nevyžádanou poštou. Můžete využít funkci Sledování stavu žádosti na těchto webových stránkách.

Další informace naleznete v e-mailu.

Obvyklé příčiny chybějících dokumentů:

  • Doklad o zakoupení není čitelný.
  • Doklad o zakoupení neuvádí cenu, produkt nebo prodejce.
  • Místo dokladu o zakoupení byl zaslán nesprávný dokument.
  • Bylo odesláno potvrzení objednávky, které neslouží jako doklad o nákupu.
  • Sériové číslo / EAN / číslo dílu uvedené v žádosti není platné.
  • Uvedené bankovní spojení neodpovídá údajům žadatele/společnosti.

Váš produkt, který chcete použít jako protiúčet, musí splňovat tato kritéria:

  • Musí se jednat o funkční notebook s operačními systémy Microsoft Windows nebo iOS (minimální velikost displeje 10“), který je plně funkční, jako nový, obsahuje veškeré příslušenství / napájecí zařízení / baterie.
  • Nesmí vykazovat žádné trvalé poškození nebo poškrábání.
  • Nesmí být starší než 5 let.
  • Při opakovaném použití krabic vždy odstraňte štítky a samolepky.
  • Okraje a ostré rohy vždy chraňte odolnými a dobře zabezpečenými ochranami okrajů a rohů.
  • U cenných položek používejte odolné dvouvrstvé kartonové krabice.

Hledáním „cmd“ na kartě Run (win+r) nebo v panelu hledání souboru programu otevřete příkazový řádek DOS. Pravým tlačítkem myši klikněte na cmd a spusťte jej jako Správce. Do okna DOS zadejte „systeminfo“ a čekejte.

Počkejte, dokud se tento příkaz nespustí, následně se budete moci podívat na informace o Vašem notebooku.

Najděte část, ve které je uvedeno datum verze BIOS. Toto datum se shoduje s datem výroby Vašeho počítače a proto je dobrým vodítkem pro stanovení stáří Vašeho počítače.

Po odeslání bude Vaše online žádost přezkoumána jedním z našich pracovníků. Pokud budete dočasně schváleni, budou Vám odeslány další pokyny jak vrátit Vaše zařízení na protiúčet. V závislosti na náležitostech smluvních podmínek Vám bude nabídnuta poštovní známka, kurýrní služba nebo proplacení poštovného.

Jakmile je Vaše žádost schválena, postupujte podle následujících pokynů a rad:

  • Jednotlivé položky bezpečně zabalte do krabice nebo bedny.
  • Nepoužívejte poškozené bedny nebo krabice.
  • Vždy používejte vysoce kvalitní obalový a tlumicí materiál, aby nedošlo k uvolnění obsahu.
  • Při opakovaném použití krabic vždy odstraňte štítky a samolepky.
  • Okraje a ostré rohy vždy chraňte odolnými a dobře zabezpečenými ochranami okrajů a rohů.
  • U cenných položek používejte odolné dvouvrstvé kartonové krabice.
Zabalte své zařízení na protiúčet podle pokynů a připojte adresu uvedenou ve schvalovacím e-mailu k Vaší zásilce. Po ověření Vaší žádosti obdržíte proplacení poštovného. Doporučujeme odeslat službou, která používá sledování nebo záznam, organizátor nebude přebírat zodpovědnost za žádné ztráty nebo poškození zařízení na protiúčet. Zajistěte, aby Vaše zásilka obsahovala čárové kódy. Bez nich nebudeme schopni Vaše zařízení na protiúčet identifikovat.

Bohužel to již není možné. Zařízení na protiúčet musíme obdržet do 30 dnů od data nákupu.

Od okamžiku, kdy obdržíme staré zařízení, může trvat přibližně 10 pracovních dnů, než získáme závěrečný zkušební protokol, abychom mohli zpracovat Vaši žádost. Při odesílání zařízení na protiúčet obvykle obdržíte sledovací číslo, v závislosti na použité nebo dodané službě budete moci prostřednictvím dodavatele zásilku sledovat.

Pokud Vaše zařízení na protiúčet nesplní smluvní podmínky promoakce, může být Vaše žádost přeceněna. V takovém případě Vám odešleme e-mail, který Vás o nové ceně bude informovat.

Pokud s přeceněním nesouhlasíte, obraťte se na náš zákaznický servis do 10 dnů ode dne obdržení e-mailu. Zákaznický servis Vaši žádost zkontroluje a vydá konečné rozhodnutí.

Platba bude provedena do 30 dnů od ověření Vaší žádosti.

Pokud jste obdrželi potvrzující e-mail se schválením odměny, zkontrolujte následující:

  • Časový harmonogram rozesílání odměn je uveden ve smluvních podmínkách promoakce.
  • Podívejte se po očekávané částce v bankovních výpisech.
  • Pokud platbu stále nemůžete najít, kontaktujte nás tady

Naše oddělení podpory promoakce je Vám k dispozici a pomůže Vám s jakýmikoli dotazy. Podrobné informace o tom, jak se s námi spojit, naleznete v části Kontakt ve spodní části této stránky.


Kontaktujte nás


V případě jakýchkoli problémů nebo dotazů souvisejících s touto promoakcí vám rád pomůže náš tým služeb zákazníkům.

Telefonicky: 0225985745

Telefonní linky jsou v provozu od pondělí do pátku od 9:00 do 17:00. U hovorů z pevných linek jsou účtovány poplatky za místní hovor.

Sledování stavu žádosti

Po zadání ID žádosti můžete sledovat stav zpracování své žádosti